bra födelsedag

gårdagen var hur bra som helst, kunde knappt fått det bättre!
som jag skrev igår så var jag först på stan med frida och shoppade sen så träffade vi min familj och fikade.
var sen hemma under kvällen med familjen och frida, åt gott oså sen blev det presentöppning.
är jättenöjd med det jag fått och med det jag köpte på stan.
 
2 tröjor och en foundation fick jag med mig hem från stan.
i present fick jag ett par springbyxor, en träningströja, en lockstav, en navelpiercing, en väska och sen en körteorilektion med föräldrarna så nu får jag åka bil, kommer aldrig våga köra på vägarna..
resten kommer i bilder.
blev jätteglad för klockan, var dock inte en sån jag ville ha.
därför kommer jag kommer byta den till en guldig klocka istället.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0